Selfie

Jag är osäker på vem jag är och vem jag vill vara. När jag växte upp var jag en Duktig Flicka, sedan blev jag en Perfekt Flickvän, men nu vill jag vara en hel person som finns mer för mig själv än för omgivningen.

Jag ställer höga krav på mig själv och när jag inte kan leva upp till dem känner jag mig värdelös.

Jag har jobbat sedan jag var femton, men jag har aldrig haft ett riktigt jobb.

När det krisar klarar jag vad som helst, men det kostar efteråt.

Jag är både morgon- och kvällstrött. När jag är deprimerad kan jag sova upp emot tjugo timmar om dygnet. Nu för tiden är jag som tur är inte deprimerad lika ofta.

Jag tycker att det är kul att skämta om bajs (och det tycker femåringen jag brukar passa också).

Om jag är ensam äter jag nästan bara frukostmat och chips.

Min bästa vän är en katt.

Kommentera

